High Hopes

 A je tu hned další projekt, který měl být původně něco jinýho. 

High Hopes od Justyny Lorkowské


Obě příze jsem koupila za úplně jiným účelem - nádherná tmavě šedá Norne, zakoupená na Berlin Knits na návod "Tuva´s Arrows", který byl napsaný přímo pro tuhle vlnku. Šál jsem začala, už jsem byla nějaký kus za půlkou a pak jsem si všimla chyb, nechtělo se mi párat, velikost mi vlastně taky nevyhovovala a tak jsem ho vypárala. 

Klubka Filcolana Tilia jsem zakoupila v době kdy vyšlo ono osudné 11 číslo časopisu Laine a měla být využita na úžasný šál "Sea Mist", který je pořád ještě v plánu, jenom ty klubíčka se mi teď hodili víc na tenhle projekt. Však Filcolana Tilia není nějaká rarita a myslím, že až se budu chtít do "Sea Mist" pustit prostě si zase zajdu do Yarn Queen pro nový.

Dohromady tyhle dvě příze dávají přesně to co jsem potřebovala na nádherný "High Hopes" šál od všemi oblíbené Justiny Lorkowské. Tenhle design mě zaujal už od vydání. Nejen, že původní verze je z mojí milovaný kombinace šedá/černá, navíc se mi hrozně líbí fotky který k němu Justyna nafotila někde na vřesovišti, oblečená v černým koženým křiváku. No, prostě celá ta atmosféra pochmurnýho podzimu! A navíc proužky ! Proužky s krajkou ! Perfektní ♥

Pletení bylo strašně super. Pohodička, jednoduchý střídání hladce a obrace, sem tam přidávací řada. Nenáročný, ale zároveň žádná nuda. Závěrečná krajka není nic děsivýho, zase jen hladce/obrace, nahazování a splétání ok. Nejlepší návod na cesty, k telce, nebo (v mém případě) k dračáku. Návod napsaný srozumitelně, nikde jsem se nezasekla, všechno dává smysl. Rozhodně bych doporučila pro začátečníky !


Ačkoliv je to takový podzimní muchláček, byl tenhle šál asi můj hlavní letní cestovatelský projekt. Teda... já jsem letos nikam moc necestovala, takže cestovatelský v tom smyslu, že jsme jeli dvakrát do Prahy a pak už jenom cestování prstem po mapě se skupinou hrdinů po boku a kostkama v ruce. 


Letní pletení jsem letos úplně zabila. Jak jsem se loni nadchla do pletenýho tílka, letos jsem se k tomu vůbec nedostala. Nosila jsem to z loňska a nic novýho nezačala. Mno uvidíme, třeba ještě něco nahodím a schovám si to zase na další rok, ale spíš to vidím na tuhle žertovnou síťku od mého nového oblíbence James N Watts. To je asi tak nejlehčí pletený svršek v mém pletacím plánu. Ale vzhledem k tomu jak se nám po ránu ochlazuje a listy už se pomalu barví do žluta, tak asi sáhnu po nějakým vyplétaným svetru a odstartuju velkou pletací sezónu !



Komentáře

Oblíbené příspěvky