Aloft

Můj druhý počin podle knihy "52 Weeks of Shawls", úžasný, krajkový a gigantický "Aloft" od designérky která si říká Bekah Knits



Na tenhle šál už jsem se chystala víceméně rok. Měl to být letní šál, ale nakonec jsem ho dokončila až na podzim, no nedá se nic dělat. Nějak jsem s pletením nikam nespěchala, vždycky jsem si upletla pár řad a pak zase nic, sem tam do auta na cesty, něco málo v Praze u dračáku. Klasika a žádný stresy.



Hlavní důvod proč jsem si vybrala tenhle šát mezi 51 dalšími byla vlna do který jsem se prostě zamilovala a musela si jí koupit za každou cenu - náderná LYNN od Punk Rock Unicorn v neskutečným odstínu "Moss" (mech). Příze má složení 90% vlna a 10% len, takže je taková klouzavá, lehká a čouhají z ní různý hnědý camfourky, což se mi hrozně líbí. Barva je úplně DOKONALÁ mechová, lesní, jenom čekám kdy mi na šátku začnou růst mochomůrky ! 



Klubka jsem si tenkrát koupila tři, což dává dohromady 1080m a teoreticky by to mělo být na Aloft velikosti S (návod má tři různý velikosti), ale když jsem viděla že mi na konci pořád ještě zbývá skoro celý jedno klubko změnila jsem plán a upletla velikost M. Od začátku jsem si tak jako hrála s myšlenou, že jestli mi zůstane dost příze mohla bych přidat na okraj můj velmi oblíbený elemet - třásně ! Nakonec i po zvětšení zbylo příze dost a tak dostal (už takhle vážně obrovský) šál ještě pár centimetrů navíc v podobě střapců. 


Výsledkem je šál typu kterýmu říkám "Stevie Nicks" a je to prostě parádní obr kousek se kterým se dá chodit po městě, po lese a nebo tančit a točit se na Rhiannon v obýváku u gramofónu. Příze je hebká, lehká a vůbec nekouše. Myslím, že to bude oblíbený kousek na letošní začátek podzimu.

A protože jsem toho neměla o týhle pletenině zas až tolik moc co napsat, přidám ještě povídání o tom co se plete a plánuje.

Momentálně mám na jehlicích rozpletený cardigan "Sammal" od Joji Locatelli z krásné přírodní TukuWool (která měla být původně něco jinýho, ale už zase jsem párala a měnila plány). Zbývá mi pár řad do oddělení rukávů, ale teď jsem na něj dlouho nešáhla protože jsem se snažila za každou cenu dokončit Aloft, než začne podzimní KALový a Vánoční pleteninový šílenství. Zase říkám, že se nebudu stresovat a zase jsem v totálním stresu. Stephenův každoroční MKAL už je na jehlicích a uplést jedno opakování vzoru mi trvá pomalu půlku večera (do čtvrtka jich musím stihnout celkem 11 a je neděle). V pondělí začíná společným nahazováním podzimní KAL s Vlněnými Sestrami a já si zase jak totální magor musím vybrat svetr. Nemůžu si vybrat čepici, nebo čelenku. Ne, svetr a ještě s technikou kterou jsem v životě nedělala. STRES (ale dobrej)

Další v plánu je Vánoční pletení a to už teď vím, že jsem to přehnala a zblázním se. Honza si vybral svetr od našeho oblíbenýho Maxima Cyra - "Hide and Peak" a k tomu mám ještě velký voči a ráda bych přidala šál "FIELD" protože si myslím, že by Honzovi fakt slušel. Vlnky už dorazily a já absolutně nevím kdy to všechno stihnu mezi kreslením, čtením, hraním Genshin Impact (což mi žere tak 90% volnýho času, ale zbožňuju to), šitím a vyráběním cosplay, což je teď zase nový hobby co jsem si přidala. Mám jich totiž málo. Jo a mezitím musím ještě spát, jíst a otročit v kanclu. Ha ha 

Komentáře

Oblíbené příspěvky