FIELD

 Jak už jsem zmiňovala v předchozím článku - dárky k Vánocům jsem pletla dva. První byl svetr a druhý šál. Nese jméno "FIELD" a opět pochází z dílny Maxima Cyra.


Tenhle šál se mi líbil už od první chvíle kdy jsem ho viděla u Maxe někde ve Stories na Instagramu. (mám pocit, že tuhle větu píšu u všeho) Jako milovníka proužků a kombinace barev tmavě šedá/světle šedá, mě neskutečně zaujal a hned jsem věděla, že ho musím Honzovi uplést. Takže jo, tenhle dárek jsem mu tak trochu vnutila. 


Co se konstrukce týká, je tenhle projekt úplná brnkačka. Šál se plete jenom hladce, nejdřív se přídává a pak se zase ubírá. Všeho všudy jsou na to potřeba znát asi tak tři druhy ok. Návod má jenom dvě stránky. Úplně nejlepší projekt pro začátečníky a na televizní, nebo cestovní pletení pro pokročilé pletaře. Navíc - plete se z vlny DK a na 4.00 jehlicích, takže to pěkně roste. I přes technickou jednoduchost, díky střídání pruhů není pletení FIELDu nuda. Bavilo mě to a úplně na pohodičku jsem ho stihla doplést jenom za 10 dní.


Barevnou kombinaci jsem zvolila stejnou jako má originál na fotkách. Rozhodla jsem se pro mojí oblíbenou Loch Lomond od BC Garn a málem jsem se zbláznila z toho jak NÁDHERNÁ je v odstínu 08  - špinavá šedá se žlutýma nopkama ! Určitě stoprocentě z tohodle musím mít svetr ♥


Vzhledem k tomu, že pletu hrozně volně tak šál už hodně brzo začínal nabírat obřích rozměrů a vlny rapidně ubývalo, takže jsem uprostřed vynechala asi dvě opakování. A už i takhle je to fakt docela masivní šálka. Střapce Honza nakonec nechtěl, že by se mu to prý pletlo mezi nohy, no tak dobře já to zvládnu, moje oblíbený střapečky ach jo, no nic. Nechám si je zase na něco pro sebe ...

K tomuhle projektu už asi není víc co dodat a tak ještě zmíním plán na další článek. Začal nám nový rok a to znamená - čas na make nine ! Devět pletacích plánů na rok 2023. Tentokrát to bude devět svetrů a na všechny už mám doma příze. Takže trochu taková snaha o zpracování syslírny, no uvidíme jak to půjde. Zároveň se ohlédnu za rokem uplynulým a jak to dopadlo s make nine 2022. Něco mi říká, že bingo to nebude. Jinak momentálně pletu novoroční nahození a tím je huňatý svetr "Cargill" od nové návrhářky Rebecca Clow. Jde to dost pomalu a nějak celkově mi teď pletení až tak nejde od ruky, o to víc se zase věnuju knížkám, který už mi doslova padaj na hlavu.

Na závěr chci ještě poděkovat všem, co si tady vždycky u mě rádi počtou moje pletací bláboly a třeba je to inspiruje něco uplést. Já vím, že se moc v pletací komunitě neúčastním (já se prostě hrozně stydím mluvit s lidma sama od sebe), ale to neznamená že si nechci povídat. Takže ráda poradím a pokecám o pletení, stačí jenom napsat do zpráv na Instagramu ♥ (jiný sociální media bohužel moc nevedu, jsem unavený člověk)


Komentáře

Oblíbené příspěvky