Pure Mesh Pullover

 Vím, že jsem minule slibovala, že další pletenina bude hned. Já jsem jí vážně dopletla asi dva dny po napsání článku ! Ale pak přišli vedra, vedra a vedra a poslední na co jsem měla náladu bylo šňořit se a jít někam fotit. A tak se článek o "Pure Mesh Pullover" od James N Watts objevil až na začátku září. Bylo mi stejně vedro, ale nebylo to tak smrtelný jako by to bylo pár týdnů zpátky.

Tenhle design mě samozřejmě zaujal v momentě kdy jsem ho objevila. A rozhodně jsem si byla jistá, že moje varianta bude v černý barvě. Prostě gothic klasika - síťka a pod to jenom podprda. Na fotkách to vypadá jako projekt na víkend, jehlice velikost 8 ! No, to bude brnkačka, hned hotový! ...ehm, no... ne tak docela.


"Svetr" se plete na díly a pak sešívá (což je samozřejmě věc, kterou jsem si nepřečetla a docela mě to naštvalo, protože mě to neba). Plést se super tenkou přízí na 8 jehlicích je děs. Hrozně to klouže, vypadá to jako totální bordel. Jak se to plete na díly tak do posledního oka člověk neví jestli to bude sedět a nebo to bude totální motanina na vyhození. Tahle nejistota mě hrozně nebaví a tak mi projekt trval rozhodně o dost dýl, než jeden víkend. A popravdě mě to celkově spíš nudilo a štvalo, než že abych si to užívala. Myslím, že jediný co tenhle svetřík zachránilo od párání je členství v klubu make-nine na tenhle rok. Jinak bych s tím už dávno sekla.



Nemůžu říct, že výsledek úplně stál za to, ale ani to není katastrofa a je to nositelný ! I když moje laciná, normální síťka z Killstaru je asi lepší a rozhodně mě stálo míň nervů jí získat. Vypadá to tak jak má, docela to sedí, je to bordel. Rozhodně tenhle projekt nedoporučuju lidem co musí mít všechno dokonalý, protože tohle prostě dokonalý není. Ale já nejsem detailista, takže sem tam nějaký obr oka a párající se okraj zvládnu. Rukávy jsem udělala o dost kratší, než v návodu a nakonec sedí perfektně. Nevím, nechápu a už o tom nechci přemýšlet ! Jsem ráda, že je hotovo a můžu se posunout na další projekt z devítky.



Upřímně si myslím, že tenhle design je zbytečně překomplikovanej a pokud by si někdo chtěl uplést síťovaný top, sáhla bych po klasice - hladce obrace, tenká příze, velký jehlice. Klidně bych to pletla odshora dolů podle nějakýho návodu na svetr. Nebo uháčkovat ! Takže za mě tenhle návod asi úplně nedoporučím, hlavně ne začátečníkům. Nevím proč jsem se nad tím nezamyslela dřív, asi jsem si prostě chtěla něco od James N Wattse uplést a čekala, že mě ohromí nějakou genialitou jako Stephen. Nevadí! Stejně si od něj asi ještě nějakou šílenost upletu, ale síťovaný triko si asi vyrobím jen tak podle sebe.



Volba příze asi taky nebyla nejšťastnější, protože jsem se rozhodla pro klasiku HolstGarn Supersoft a nějak mě nenapadlo, že takhle na velký oka je hrozně křehká. Příze se dost snadno roztrhne, což není problém při větší hustotě ok, ale takhle je to dost o strach. Popravdě mi dneska při oblíkání ruplo jedno oko v lemu na krku a nějak jsem to tam musela zašít, aby se mi to nerozpustilo. No, prostě občas ty projekty nejsou úplně pohodový !



Komentáře

Oblíbené příspěvky